cara Defer Offscreen Images menggunakan Javascript di blogger

Imej
apabila test di google page speed insight dan suggestion dari google supaya  Defer Offscreen Images kita boleh menggunakan Javascript. Ia akan mempercepatkan loading blog anda, mesti dicuba kod ini. sebelum tu backup template jika ada kesalahan anda nanti boleh upload kembali dan menggunakan template lama anda. langkah Defer Offscreen Images menggunakan Javascript di blogger  pergi ke theme--->edit html dan cari kod </body> pastekan kod java dibawah diatasnya. simpan dan test lagi di google page speed insight dan lihat hasilnya. <script> //<![CDATA[ // Lazy Load (function(a){a.fn.lazyload=function(b){var c={threshold:0,failurelimit:0,event:"scroll",effect:"show",container:window};if(b){a.extend(c,b)}var d=this;if("scroll"==c.event){a(c.container).bind("scroll",function(b){var e=0;d.each(function(){if(a.abovethetop(this,c)||a.leftofbegin(this,c)){}else if(!a.belowthefold(this,c)&&!a.rightoffold(this,c)){a(this).trigger(&

aplikasi android percuma pengganti whatsapp

Gambar logo telegram


Berkemungkinan anda telah bosan menggunakan aplikasi Whatsapp atau ada sebab-sebab tertentu anda telah uninstall whatsapp kini ada pengganti aplikasi chat yang anda mungkin berpeluang menggunakan aplikasi Telegram untuk terus berhubung,sembang dengan kenalan secara percuma. Admin cuba install app ini dari Google Play Store dan terbukti ia adalah app chat terbaik pengganti Whatsapp. Silalah di cuba download di https://telegram.org/apps

atau di Google Play Store


Telegram adalah aplikasi pemesejan dengan fokus pada kelajuan dan keselamatan.


Ini adalah secara ringkas keterangan serta filtur yang ada pada app Telegram

 Pemesejan segera tulen - mudah, pantas, selamat, dan disegerakkan merentasi semua peranti anda.  Lebih 200 juta pengguna aktif dalam tempoh empat tahun.

 FAST: Telegram adalah aplikasi pemesejan terpantas di pasaran, menghubungkan orang melalui rangkaian pusat data yang unik dan tersebar di seluruh dunia.

 SYNCED: Anda boleh mengakses mesej anda dari semua peranti anda sekaligus.  Mula menaip pada telefon anda dan selesaikan mesej dari tablet atau komputer riba anda.  Jangan sekali-kali kehilangan data anda sekali lagi.

 UNLIMITED: Anda boleh menghantar media dan fail, tanpa had pada jenis dan saiznya.  Sejarah keseluruhan sembang anda tidak memerlukan ruang cakera pada peranti anda, dan akan disimpan dengan selamat di awan Telegram selama anda memerlukannya.

Gambar filtur chat telegram app


 SECURE: Kami menjadikan misi kami untuk menyediakan keselamatan terbaik digabungkan dengan kemudahan penggunaan.  Segala-galanya di Telegram, termasuk sembang, kumpulan, media, dan lain-lain disulitkan menggunakan gabungan penyulitan AES simetri 256-bit, penyulitan RSA 2048-bit, dan pertukaran kunci selamat Diffie-Hellman.

 POWERFUL: Anda boleh membuat sembang kumpulan sehingga 200,000 ahli, berkongsi video besar, dokumen mana-mana jenis (.DOC, .MP3, .ZIP, dll), dan juga menetapkan bot untuk tugas tertentu.  Ia adalah alat yang sempurna untuk hosting komuniti dalam talian dan menyelaraskan kerja berpasukan.

 RELIABLE: Dibina untuk menghantar mesej anda dalam bait minimum yang mungkin, Telegram adalah sistem pemesejan yang paling boleh dipercayai yang pernah dibuat.  Ia berfungsi walaupun pada sambungan mudah alih yang paling lemah.

 FUN: Telegram mempunyai alat pengeditan foto dan video yang kuat dan platform pelekat / GIF terbuka untuk memenuhi semua keperluan ekspresif anda.

 SEDERHANA: Semasa menyediakan pelbagai ciri yang tidak pernah berlaku sebelum ini, kami mengambil perhatian yang sangat baik untuk memastikan bersih antara muka.  Dengan reka bentuk minimalis, Telegram bersandar dan mudah digunakan.

 100% PERCUMA & TIADA IKLAN: Telegram adalah percuma dan akan sentiasa bebas.  Kami tidak akan menjual iklan atau memperkenalkan yuran langganan.

 SWASTA: Kami mengambil serius privasi anda dan tidak akan memberikan akses pihak ketiga kepada data anda.

 Bagi mereka yang berminat dengan privasi maksimum, Telegram menawarkan Obrolan Rahsia.  Mesej Sembang Rahsia boleh diprogramkan untuk merosakkan sendiri secara automatik dari kedua-dua peranti yang menyertai.  Dengan cara ini anda boleh menghantar semua jenis kandungan yang hilang - mesej, foto, video, dan juga fail.  Obrolan Rahsia menggunakan penyulitan akhir-ke-akhir untuk memastikan bahawa mesej hanya boleh dibaca oleh penerima yang dimaksudkan.

 Kami terus memperluaskan sempadan tentang apa yang boleh anda lakukan dengan aplikasi pesanan.  Jangan tunggu beberapa tahun untuk para utusan yang lebih tua untuk mengejar Telegram - menyertai revolusi hari ini

Gambar setting telegram


Admin merasakan aplikasi Telegram ini cukup bagus untuk di install pada telefon anda sebagai chat app yang setanding dengan Whatsapp. Terdapat private message, buat kumpulan sembang, upload photo,video dengan cepat, rakaman suara dan beberapa lagi filtur yang cukup hebat. Cara menggunakan aplikasi ini pun cukup mudah-bermula dengan install telegram terlebih dahulu, sesudah install klik "allow" setiap primisinya, masukkan no handphone anda dan boleh bermula chatting dengan sesiapa sahaja kenalan anda. Cubalah hari ini.


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Cara buang Featured Image Generate Press theme

Masalah Cookies di blogger keluar dalam bahasa German

Cara konfirmasi pemilik blog di webmaster